Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er aan de hand met mijn pink?

Hallo allemaal, ik ben vanmorgen vast komen zitten tussen het stuur van mijn vriendin en een fietsbel van iemand anders. Toen ik vast zat deed het niet zo veel pijn (ik had amper gevoel in mijn handen want ze waren erg koud), maar toen ik later in de les zat begon het plekje, net onder mijn pink, rood met blauw te kleuren en begon veel pijn te doen. Nu kwam ik vanmiddag thuis en stond mijn pink iets naar buiten en als ik hem, mijn moeder deed het, naar beneden duw. Als waren tegen je middenhandsbeentje doet het heel veel pijn. Het steekt dan heel erg... nu is mijn vraag: Wat is er aan de hand??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
730
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mmmh eens even zien...
Helaas mijn voellijntje door de computer heen is stuk...
Als je wilt weten wat er aan de hand is zal je door een huisarts gezien moeten worden. Via de computer is dit onmogelijk.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wacht het even een dagje af, heb je morgen nog steeds last als je het beweegt of erin knijpt, dan zou ik even langs de huisarts gaan. Hou ook even bij als het dikker gaat worden of niet. Ik ga ervan uit dat het gekneust is maar het kan ook altijd gebroken zijn, ligt eraan welke kant je pink opging toen het gebeurde. Dan is het wel handig dat je even langs de huisarts gaat want anders kan de pink weer scheef aangroeien, succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding