Wat kan ik doen aan een tintelend gevoel in het gezicht?

De hele dag heb ik er al last van, het gevoel alsof mijn wangen “slapen” het tintelt en het word nu gewoon vervelend. Ook heb ik aan de rechter kant van mijn hoofd de hele dag al hoofdpijn , dit zou ook kunnen komen omdat ik bekend ben met cluster hoofdpijn. Iemand ervaring met dit gevoel in het gezicht? Wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
8.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als het morgenochtend nog niet over is, lijkt het me verstandig de huisarts te bellen voor een afspraak.
Cryofiel
6 jaar geleden
Kan het met de kou te maken hebben?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik weet niet of dit erbij handig is om te vermelden, de dag voordat ik kreeg was ik goed ziek, maar geen koorts of griep puur alleen maar overgeven tot gal aan toe, toen al knallende hoofdpijn .

Antwoorden (1)

Het eerste waar ik aan denk is een allergische reactie op een nieuwe crème of voedsel, maar dat verklaard niet per se de hoofdpijn, dat zou een stuk ernstiger kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik stond ermee op , dag daarvoor erg last van overgeven en hele erge hoofdpijn, dus ik heb toen niks gegeten of qua crème opgesmeerd omdat ik toch op bed lag