Ik heb al een paar maanden een onderhuidse bult op mijn bovenbeen (0,5 x 0,5 cm ong) is dit gevaarlijk?

Als ik er hard op druk komt er soms een beetje bloed, pus of vocht uit , is niet rood of opgezwollen ofzo.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb al veel gezocht op internet maar zieniks wat er op lijkt.

Antwoorden (1)

Het is belangrijk om een arts te raadplegen als je een onderhuidse bult hebt. Het kan een teken zijn van een onschuldige aandoening, maar het kan ook een teken zijn van een ernstige aandoening. Als je twijfelt, is het het beste om een arts te raadplegen voor een diagnose en behandeling.
Bronnen:
een maand geleden