Hoe krijg ik vollere benen?

Ik zou graag willen weten hoe je vollere benen krijgt met name de onderbenen. En geen oefeningen waardoor ze gespierd worden en je gespierde kuiten krijgt want dat is dus niet wat ik wil.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
16K
Cryofiel
7 jaar geleden
Wat bedoel je dan met "voller" als het geen spieren mogen zijn? Bij mijn weten kunnen onderbenen alleen dik worden door vochtophoping, en dat wil je niet, denk ik. Dus zal het toch van de spieren moeten komen. Bedoel je misschien dat je dan je *hele* kuitspieren voller wil maken, dus niet alleen zo'n "bol" onderop?
Ritsuka
7 jaar geleden
Wil je dan extra vet op je kuiten?

Antwoorden (1)

"Vollere" benen kun je op drie manieren bereiken, veel/meer eten, veel trainen of een combinatie.

Als je gaat trainen krijg je zichtbare spieren, als je meer gaat eten en zwaarder wordt, krijg je dikkere benen of ergens anders (want als jij graag meer vetweefsel op je heupen wilt hebben, kan dat best ergens anders gaan zitten, is meestal niet te voorspellen. Net als afvallen, zelfde probleem.)

Advies is om meer te gaan bewegen, als je gewend bent om alles met de scooter te doen of meestal de auto pakt, zou je nu de fiets moeten pakken en de trap i.p.v. de lift. Gewoon meer je spieren gebruiken, die zich daardoor meer ontwikkelen. Je hoeft niet naar de sportschool, nee ook met normaal bewegen , een fietsritje elke dag of een wandeling (met de hond van de buren?)maken, kun jij al vollere benen krijgen, door meer bewegen dus.

Iets meer eten daarbij , dus niet afgetraind worden , helpt om een beetje vet op de botten te houden of in dit geval te krijgen. Zo krijg je dan vollere benen, met name onderbenen.

Succes er mee!

Toegevoegd na 12 uur:
...Zo krijg je dan vollere benen, HOPELIJK met name onderbenen.