wie kan mij helpen met mijn lichamelijke problemen?

Ik heb al een tijdje last van lichamelijke klachten: vermoeidheid, duizeligheid, maagklachten, bloedneuzen, witte vlekken voor mijn ogen, plotseling heel erg moe zijn, en soortgelijkige klachten. Ik heb al meerdere onderzoeken gehad met verschillende dokters, maar ze konden niks vinden. Mijn vader heeft bloedarmoede dus ik heb voorgesteld een bloedtest te laten doen waaruit het volgende resultaat kwam: geen bloedarmoede maar wel een tekort aan vitamine D. Toch heb ik het gevoel dat vitamine D niet het enige probleem is, dit is al een jaar bezig en het wordt steeds erger. Op dit moment neem ik vitamine D medicatie in. Heeft iemand een idee wat het misschien zou kunnen zijn, of tips wat ik zou kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je vraagt wie jou kan helpen met jouw lichamelijke problemen. Welnu, dat is toch echt jouw huisarts.

Er zijn al onderzoeken gedaan, dus je weet nu wat de oorzaak *niet* is. Maar nog niet wat dan *wel* de oorzaak is, en al helemaal niet wat je eraan zou kunnen doen. Om dat te ontdekken heb je de hulp van de huisarts nodig en mogelijk die van een specialist.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je klachten zijn duidelijk, specifiek en ernstig genoeg om mee terug te gaan naar de huisarts. Die kan je bloedwaarden en je hormonen testen, of je meteen doorsturen naar een specialist.

Ga niet op Internetforums zoeken, want dan riskeer je allerlei vage "wondermiddeltjes" waar een enkeling heilig in gelooft, masr die in werkelijkheid schadelijk zijn voor je gezondheid.
Cryofiel