Heb k ik een hersenschudding en moet ik naar de huisarts gaan?

Zaterdag had ik een feest. Voor dit feest heb ik 1500 mg ibuprofen geslikt vanwege buikpijn. Op dat feest heb ik nogal veel gedronken en ook wiet gehad. Na een uur heb ik mn hoofd tegen een muur gestoten en een bult op mijn hoofd gekregen. Een uur later heb ik nog harder m'n hoofd gestoten tegen een rand. Ik zelf herriner me niks meer van wat er na Is gebeurt, maar ik wist de hele tijd niet wie iedereen Was en ben heel vaak weggevallen. Ik ben ook flauwgevallen maar Was binnen 2 minuten weer bij. Het Is nu maandag en ben ziek naar huis gegaan omdat ik heb overgegeven en te duizelig Was.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
ronron1212
7 jaar geleden
Medicijnen en drank en wiet verstandige keuze hoe kom je daarbij omdat allemaal samen te gebruiken. Ga naar je huisarts en vertel wat er is gebeurt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oké! Geen idee ik Was gewoon super dom bezig.
Inekez1
7 jaar geleden
ibuprofen is heel slecht voor je maag. Drank is ook slecht voor je maag. In combinatie is het niet ineens minder slecht.
Als je weer eens buikpijn hebt, neem dan een ander soort pijnstiller, niet meteen het hele doosje! lees de bijsluiter en ga er geen alcohol bij drinken. Voel je je echt te ziek om zonder pijnstillers naar een feestje te gaan, blijf dan gewoon thuis.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Nou...volgens mij had je die hersenschudding al voor het feest...
1500mg ibupro, alcohol en drugs.
1500mg ibupro voor buikpijn.
Hoe heb je dat kunnen doen? Ik zou inderdaad maar eens bij een dokter langs gaan, al heb je ook nu weer te lang gewacht want het is al avond dus de praktijk is dicht. Wees een beetje zuinig op je lichaam, je hebt er maar 1, en je krijgt geen nieuwe.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://www.alcoholinfo.nl/publiek/veelgesteldevragen/resultaten/antwoord/?vraag=844
Je klachten komen (waarschijnlijk) niet door de combi. Dat maakt de kans op een hersenschudding redelijk groot. Je verhaal komt daarmee ook overeen. Ondertussen lig je waarschijnlijk te slapen, prima want de gevaarlijkste periode heb je al achter de rug, dat was de eerste nacht, er was namelijk een kans dat je niet meer wakker was geworden.. Alsnog huisarts en als je dat niet doet: rustig aan doen de komende weken.

Antwoorden (1)

Niet zo slim bezig ben je, heb je inmiddels hopelijk wel door.

Neem nooit een pijnstiller in zonder de werking te weten of zonder de bijsluiter te lezen en dit ook na te leven.
Als je ziek bent, je ziek voelt, niet naar een feestje gaan.
Medicijnen, daarbij alcohol en dan ook nog drugs..., niet slim, hoor.

Je bent een paar keer gevallen , hoofd gestoten , buiten westen/knock out -hoe kort ook- geweest. Je weet niet meer wat er precies gebeurd is en je weet wist niet meer wie iedereen was...

Bel de HAP (huisartsenpost) en vertel je verhaal aan de verpleegkundige die de telefoon beantwoordt. Daar krijg je een goed antwoord, wij kunnen alleen maar raden naar de gevolgen van deze , laat ik tactvol blijven , domme acties.

Heb je een hersenschudding, kan.
Moet je naar de huisarts, mogelijk.

Antwoord

Bel de HAP en vertel je verhaal. mogelijk moet je naar de huisartsenpost om alsnog bekeken te worden door de dienstdoende huisarts.

Ga niet ineens naar de HAP toe, éérst bellen altijd! Dan hoor je of je mag komen. Echt , eerst bellen!