voel ik me nu zo beroerd van de tandarts verdoving ?

6 september een flinke kies laten trekken, en heb 3 injecties gehad. In de week erna 4 kilo kwijt, terwijl ik niet minder ben gaan eten. Nu merk ik sinds afgelopen zondag dat ik in de avond koorts krijg, en overdag soms geen gevoel in mijn benen.
Ik heb al eens jaren geleden een probleem gehad met een verdoving. Toen kwam ik onder de galbulten te zitten.
Moet ik nu met deze bevindingen terug naar de tandarts?
En wat mij wel zorgen baart is dat alles eruit moet de komende maanden.
Ik heb paradontites in mijn mond.
Graag een reactie
Vr gr petra

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Amadea
7 jaar geleden
Heb je dat verdovingsprobleem vooraf met de tandarts besproken?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dan heb je een probleem',ga zeker ook langs de huisarts
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De injecties die de tandartsen jaren geleden gaven zijn niet te vergelijken met de huidige. Maar als alles getrokken moet worden de komende maanden, zou ik zeker eerst een afspraak maken bij de huisarts. Deze kan precies opvragen bij de tandarts welke injecties er gebruikt zijn.
De oorzaak van uw ernstige klachten moet zeker eerst onderzocht worden.

Antwoorden (1)

Zes september is eigenlijk al een beetje te lang geleden om nog een link te kunnen leggen met de verdoving, al lees je wel eens van complicaties van dien aard. Dat is dan echter meestal kort erna, en in de praktijk ook snel weer over.

Je kunt dit natuurlijk aankaarten bij de tandarts en dat zou ik ook zeker doen, maar ik denk eerlijk gezegd dat je met deze klachten beter even langs de huisarts kunt. Want hoewel de verleiding groot is verbanden te zien, HOEFT het natuurlijk totaal geen verband met elkaar te houden. En dat moet je zeker even goed laten uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nou, nou die Bosscher Stichting lust er wel pap van. En 9for News praat de stichting ook nog na.
Geen enkele tandarts of chirurg is Farmaceut, hoewel zij wel de vakken farmacie hebben gehad.
+Plus, met deze klachten naar de huisarts, galbulten is iets anders dan geen gevoel meer in benen hebben.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het ging mij vooral om het overzicht van verschillende verdovingen, en dat tandartsen toch wel vaak naar hun "standaard" middelen grijpen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat begrijp ik Marleen, maar kijk ook naar de opstellers van bedoelde site. De beschuldigingen en vooroordelen zijn nergens op gebaseerd. Hun bestaansrecht is klagen en klachten.
Tandartsen, kaakchirurgen en andere chirurgen zijn goed op de hoogte via hun verplichte bijscholingen.
Daarom toch een plus, het hoeft helemaal geen verband met elkaar te hebben. Klachten goed laten onderzoeken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er kan ook misschien een verband zijn met de parodontitis. Deze komt ook niet uit de lucht vallen.
https://www.tandarts.nl/mondzorg/aandoeningen/parodontitis/oorzaken
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Huisarts inderdaad. En als je hele gebit gesaneerd moet worden kan het misschien ook wel onder algehele narcose.