Mijn teen jeukt zo hard en er zijn ook schimmels die ik heb afgetrokken maar wat moet ik doen ?

Eerst was mijn nagels van de teen zwart geworden na een tijdje werd het allen erger en jeukt echt!!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
7 jaar geleden
huisarts
fremar
7 jaar geleden
ziet er niet zo best uit,enkel je huisarts kan hier helpen(en ik zou er niet te lang mee wachten)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
zie ook:
http://www.startpagina.nl/v/persoon-gezondheid/gezondheid/ziekten/vraag/597505/vingers-jeuken-super-hard-lastig#1670749
Erna55
7 jaar geleden
Naar de huisarts.
Utrecht
7 jaar geleden
Duidelijk gevalletje voetschimmel.
Dactarin of Lamisil erop is het wordt snel minder (wel nog 2 weken doorbehandelen).

Antwoorden (1)

Je vraagt wat je moet doen. Dat is in dit geval heel eenvoudig: naar de huisarts.

Zelf doormodderen heeft geen zin, dat heb je intussen al gemerkt. Huismiddeltjes werken ook niet voldoende, zeker niet als het zo ernstig is als je beschrijft.

De enige die een passende remedie kan bedenken is de huisarts. Hij kan ook beslissen of hij zelf zo'n remedie kent, of dat de situatie intussen ernstig genoeg is om je door te verwijzen naar een echte kenner (vermoedelijk in dit geval een dermatoloog).

Cryofiel