Is mijn vinger onstoken, gebroken of misschien gekneusd?

Achter mijn ring is een punt van een hek terecht gekomen.
Deze punt is is mijn vinger gekomen.
Heb deze ter plekke ontsmet en een pleister om de wond geplakt, in de hoop een infectie tegen te gaan.

Echter is in de loop van de tijd mijn vinger wat dik geworden, dus krijg ik de ring er niet meer van af.
Ook is de kleur van mijn vinger wat geel, zie de foto's.
Ik heb de foto's met flits genomen in de hoop dat jullie het zo goed kunnen beoordelen.

Vind het een beetje lullig om voor dit soort dingen naar de huisarts te gaan.
Tevens gister ook al een vraag gesteld om dezelfde vinger, echter lijkt hij nu iets geler geworden te zijn.
Vind het er zelf niet heel erg uitzien, maar misschien denken jullie anders?

Toegevoegd na 4 minuten:
Foto's uploaden niet op goeievraag, dus graag hier even kijken:
https://www.dropbox.com/sh/8dkce74s39vakwh/AAD9UwtZOJEQGJ0T-i3Gw_-Ia?dl=0

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.5K
ronron1212
8 jaar geleden
Had je al gesteld ga naar je huisarts
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ga ik morgen doen!
Ritsuka
8 jaar geleden
Huisarts
Erna55
8 jaar geleden
Huisarts.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
de huisarts is er nou juist voor dit soort dingen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die ring moet er wel zo snel mogelijk af want het knelt de bloedsomloop af. Als het niet lukt dan maar met een zaagje en dat doen ze bij de eerste hulp. Sorry van die ring van je vinger is belangrijker.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Vawjt: precies, het behoud van je vinger is veel belangrijker dan de schaamte om hiermee naar de huisarts of naar de eerste hulp te gaan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk dat het ontstoken is (geweest) .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hoe is het nu, een week later?

Antwoorden (1)

Gebroken, dus heel snel naar de huisarts gaan met die vinger! Wel naar een goede huisarts, niet elke huisarts snapt de principes van vingers goed