wat kan ik doen tegen kramp in mijn knie?

ik heb nou opeens erge kramp in mijn knie. om precies te zijn, in mijn knieholte. ik kan nog wel lopen maar dat doet ontzettend pijn. weet iemand wat dat kan zijn of wat ik er aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.2K
Ritsuka
8 jaar geleden
Hardgelopen?

Antwoorden (1)

Er warmte tegenaan bv door warmtekruik,kersepitkussen,warm deken...dit is vaak de beste manier bij krampen.En natuurlijk ook de oorzaak bekijken bv slechte houding,te weinig beweging...
fremar