Waar kan ik bh's vinden met een redelijke prijs voor mijn cupmaat ?

Ik ben 16 jaar en ik ben heel erg klein namelijk 1,46 mijn cupmaat is echt niet normaal groot namelijk maat 70 G/H vertelde een vrouw laatst bij de honkemuller. Ik dacht dus F. Mijn probleem is dat ik het al niet breed heb en mijn bh's kosten dus ongeveer 60 euro gemiddeld per stuk. De medewerker adviseerde me ook om ze niet via internet te kopen maar in een winkel waar ik het kan passen.. Het probleem is dat ik geen winkel ken die dit verkoopt met een redelijk betaalbare prijs..

Het liefste een winkel ergens in Brabant. Ik hoop dat iemand raad voor me heeft ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Waarom niet online? Dan stuur je het gewoon terug als het niet past
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vaak hebben mensen geen idee of hij wel of niet goed zit. Zo'n medewerker heeft er toch beter zicht op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In nederland gaat het je niet goed lukken. Je zal naar het buitenland toe moeten. Duitsland of nog beter amerika of zelf leren mAken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Handigste is denk ik even googlen. Ulla Popken verkoopt grote maten. Toegevoegd na 1 minuut:
Kwam ook Nicky's lingerie in Eindhoven tegen, een fysieke winkel dus.

Antwoorden (1)

Niet echt in de buurt. Maar de winkel "Roos" in centrum Amersfoort is echt een aanrader. Je zou ze eens kunnen bellen. Die hebben echt van 65 H tot 120 AA. Ook dus juist de niet gangbare maten.

Roos foundations en lingerie. Kamperbinnenpoort 4 3811 AL Amersfoort. Tel. 033 - 461 31 56
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
http://www.roosfoundations.nl/ is de website van die winkel, al is dezelfde inhoud ook met een andere URL te zien: http://www.borstprotheseamersfoort.nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aaahw dankjewel!!, allebei echt bedankt want het is echt een drama om goeie bh's te vinden..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.syldesign.nl Zit oa in Breda,Brabant is groot dus ik weet niet of dat bij je in de buurt is.
Je kunt zelf kijken op de site bij plaatsnamen.
Succes!