Hoe komt het dat ik na 1 jaar nog last heb van mijn knie?

Bijna een jaar geleden ging mijn knieschijf uit de kom, na 6 weken gips en er niet op lopen was de knie volgens de gipsmeester goed hersteld. Hij zei dat ik maar fysiotherapie moest krijgen en dat ik dan wel alles kon doen. Nu bijna een jaar later heb ik eindelijk een baantje in een dierenwinkel, wanneer ik een zak of 2 in het schap leg en even op mijn knieën ga zitten heb ik diezelfde avond hele grote blauw/rozige plekken net onder de knie en ook kan ik mijn knie amper buigen. En het doet al lange tijd veel pijn aan de zijkant en onderkant van de knie, wat kan het zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas is het niet mogelijk om hier zomaar een antwoord op te geven.
Ik raad je aan om een afspraak met je huisarts te maken,misschien besluit deze om een foto te laten maken zodat je meer duidelijkheid krijgt.
Sterkte!

Antwoorden (1)

Hoe het komt is zo niet te zeggen, wat wel duidelijk is, je bent niet hersteld.
Ergens in je knie is nog steeds iets kapot.

Heb je fysio gehad, want dat zeg je er niet bij.
Zo ja, contact opnemen met je fysiotherapeut.
Zo niet, contact opnemen met je huisarts.

Hoe langer je gaat wachten, hoe groter de kans dat het steeds erger word en mogelijk met alle gevolgen van dien.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja heb fysio gehad, dankjewel voor je antwoord.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Wat vervelend voor je :-(
Problemen met de knie kan heel erg lang duren, dat zie ik wel bij mijn vader die 2 jaar terug tijdens de wintersport door zijn knie is gegaan, zijn knie is nog steeds erg zwak, maar wel pijnloos. Jouw knie daarentegen is echt niet goed. Dus echt contact opnemen hoor met je fysio. Zo moet je niet door blijven lopen.