Wie weet waar ik goedkope oogdruppels kan kopen voor vermoeide ogen ?

Ik heb veel last van droge, rode, vermoeide ogen en ben lensdrager , het probleem is er zijn wel druppels in kleine flesjes voor bij drogist/supermarkt, maar voor zo n mini flesje betaal je een heel vermogen soms wel tot meer dan 10 euro . wie weet er of heeft er ervaring met n goedkoop alternatief. Vogel , weleda en die merken vragen de hoofdprijs.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Oogkruiden thee helpt ook

Als je daarop googlet dan vind je bij een online winkel waarvan de naam begint een A,Oogkruidenthee voor 3,50.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn ook merken van Optrex en Unicare,deze zijn 5,94 en 4,46
Optrex is als het goed is bij Kruidvat te koop en de Unicare zou je bij de online drogist kunnen bestellen,hier zijn wel 3,95 verzendkosten aan verbonden,maar bij een bestelling boven de 20,00 zijn de verzendkosten gratis.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik duretears alleen heb je daar een recept van de dokter voor nodig. Maar die zijn echt super.