Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben allegisch voor dieren met haar, dus laatst keek ik en er gebeurde niks kan ik nu nog wel allergisch voor konijn zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
650

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt heel lang allergisch zijn voor iets, mijn neef voor katten, jij voor dieren met haar, maar ooit kun je daar overheen groeien.
Net als kleine kinderen met astma trouwens.

Antwoord

Als je nu twijfelt, ga naar de huisarts en vraag een test aan. Deze kan uitwijzen of je nog steeds allergisch bent.

Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tinus1969
9 jaar geleden
Allergietesten zijn berucht onbetrouwbaar. Het gebeurt regelmatig dat uit een goed uitgevoerde provocatie-eliminatie blijkt dat mensen allergisch zijn voor bv bepaald teen, maar dat een bloedtest of skinprick niets aantoont.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook het omgekeerde gebeurt regelmatig. Als zo'n huidtest of bloedtest positief is is de kans dat je echt allergisch bent slechts 50%. Ze tonen namelijk geen allergie aan, maar een sensibilisatie. Al die testen zijn eigenlijk gewoon zinloos.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding