heb ik migraine zonder aura?

Ik heb al enkele jaren een kloppende pijn aan mijn hoofd (om de maand welk een keer) het heeft niets met mijn cyclus te maken want ik had het al van voor ik menstrueerde. (ik ben 17 jaar) Ik heb het altijd aan een kant van mijn hoofd, ik ben misselijk en mijn oog doet ook pijn (aan dezelfde kant) ik heb wel nog nooit moeten overgeven als ik hoofdpijn heb. Ik heb al gelezen dat je aura kan hebben (met visuele dingen die je ziet) maar dat heb ik niet. ik ben ook niet overgevoelig voor licht maar wel voor geluid. bij een inspanning wordt de pijn ook erger en soms is het zo erg dat ik niet meer uit mijn zetel / bed wil komen omdat het zo veel pijn doet. ik heb al enkele tests gedaan op het internet en die zeggen dat ik geen migraine heb maar volgens mij lijken de symptomen er wel op en mama wil er niet mee naar de dokter omdat ze denkt dat ik overdrijf. kan iemand mij helpen aub?
aahja voor ik het vergeet de broer van mijn opa heeft ook migraine.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Poet
9 jaar geleden
Daarmee moet je toch echt naar de dokter. Bel anders even de dokter en vraag hoe te handelen, nu je moeder geen afspraak wil maken.

Het beste antwoord

Als je 17 bent kun je misschien zelf een afspraak maken bij de huisarts? Dan voel je je meer gerust ook al is het geen migraine en kan hij/zij je een andere pijnstiller geven