Wat zijn dit voor plekjes op me mijn been?

Het begon als een klein plekje maar het word steeds groter. Nu begint het ook te jeuken. Ben al bij de dokter geweest maar die zegt dat het droogheid is. Dus moest smeren met zalfje. Maar nu nog steeds niet weg en dus word het steeds groter en dus nu ook jeuk.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K
Ritsuka
9 jaar geleden
Heb je een teek gehad?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In den Haag heb je de Mauritskliniek, zij zijn gespecialiseerd in huidproblemen. Ik had een miniem plekje waar ik me aan stoorde op mijn vinger. Dat hebben ze keurig verwijderd. Alles wordt keurig vergoed door de verzekering. Wel beter als de huisarts een verwijsbriefje maakt. Doet hij dat niet, dan word je toch geholpen. Een beter adres kan ik je niet aanraden. Succes!
anneliez
9 jaar geleden
teruggaan en zeggen dat het zalfje niet helpt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee ik heb geen teek gehad wat het zit op allebei me benen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké bedankt driveincharge!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Das ringworm.., ff naar de huisarts voor een zalfje.

Het beste antwoord

Dit ziet er uit als een schimmeltje, ringworm. Inderdaad vervelend maar niet ernstig.
Je kan terug naar de huisarts, maar je kan ook 2 maal daags een beetje antischimmelzalf er op smeren. Dit is gewoon bij de drogist te krijgen. Gaat het dan nog niet weg na zeg een week, ga dan alsnog naar je huisarts terug.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad bij was het omdat ik niet telang bij zand mach zijn alleen was het bij mij ook over mijn helehuid na een week. Dus ik zou kijk of er iets is wat je normaal niet eet of doet of in de buurt van komt ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
mijn zoon is ook allergisch voor zand en cement enzo, krijgt hij ook eczeem van
Dit komt me bekend voor, deze ringvormige plek en doet denken aan ringworm. Een uitslag die trouwens niets met een worm te maken heeft hoor! Heb je huisdieren of contact met dieren? Ringworm is overigens niet gevaarlijk, wel erg vervelend. Maar als ik dit goed gezien heb, ben je er met de juiste creme zo van af. Nog maar een keer naar de huisarts dan...Het kan idd zo zijn dat het in eerste instantie niet herkenbaar was als ringworm, het begint als een droog plekje. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, ringworm.