Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb last van een opgekropt/bedrukt gevoel, komt dit door de stress?

Sinds zondag heb ik last van een raar, vaag gevoel in het middenrif/buik. Het voelt een beetje opgekropt of bedrukt, in ieder geval erg onrustig en niet fijn! Heel toevallig is dat ik die zondag mij heb ingeschreven voor Stage. Hier zie ik ook heel erg tegenop, aangezien mijn eerste stage verliep zoals ik als ergste voorspelde (slechte begeleiding, verkeerde taken opgediend). Toen ik gestopt was met die stage voelde ik me normaal/opgelucht. Nu moet ik dus wéér stage doen, en dat wist ik ook wel, maar nadat ik me had ingeschreven kreeg ik dit nare gevoel. Tevens ben ik ook opeens erg moe elke dag.
Komt dit nare gevoel doordat ik echt totaal geen zin heb ik stage? En hoort dat moe zijn erbij? Hoe verhelp ik het? Of is het toch iets anders.. :/
Ik hoop echt snel van iemand te horen :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het klinkt inderdaad als stress/spanning voor iets wat je niet leuk vind. Probeer er niet teveel over te piekeren en probeer jezelf af te leiden door wat leuks te gaan doen (vrienden, film kijken, boek lezen , wandelen ed) Probeer ook op je houding te letten, ik merk dat als ik gespannen ben dat ik snel voorover geboden zit met opgetrokken schouders waardoor inderdaad mijn buikspieren niet kunnen ontspannen. Het is inderdaad een vervelend gevoel. Maak je er niet te druk over, wie weet valt het ontzettend mee. Hoopvol en positief denken voor zover dat lukt ;) succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding