Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het geluid wat ik in mijn nek hoor?

Ongeveer 2 maanden geleden ben ik bij het voetbal met mijn hoofd tegen iemand aangelopen en sinds die tijd blijf ik last houden van mijn nek.


Ik ben inmiddels al bij de huisarts, masseur en fysio geweest, maar ik blijf last houden van krakende geluiden in mijn nek en ook voel ik dat er bij 1 van mijn wervels wat speling zit, ik kan deze bewegen en dan hoor ik een soort klikkend geluid, dit had ik voorheen niet.

Wat kan deze speling en het geluid bij mijn wervels precies zijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je moet je kraken. je wervels zitten vast en als je met je nek draait komen ze "los" het gebeurd vanzelf maar je kan je beter laten kraken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar er zit wel heul veul verschil tussen een 'kraker' en een 'kraker'. Je kunt hiermee heel veel schade aanrichten. Áls je naar een orthomanueel arts gaat, informeer dan eerst eens her en der naar de ervaringen. Wellicht heeft je zorgverzekeraar ook tips.
Als je een naam wilt van een hele goede in Zuid-Drenthe (zelf ervaring mee), stuur me dan ff een berichtje

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding