Ik heb een een branderig gevoel in mijn neus?, wat moet ik doen?

ik heb een branderig gevoel in het midden van mijn neus, Alleen aan links. Ik ben ook verkouden , en het branderige gevoel zorgt voor lichte hoofdpijn. Ik heb geen allergie.

??????

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
24.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je het nog steeds hebt gewoon een beetje zalf er op smeren en je er verder niet druk over maken.

Antwoorden (1)

Ga eens naar je huisarts, als dit nog steeds niet over is, dit kan veroorzaakt worden door een (auto) immuunziekte. Al is die kans niet erg groot, waarschijnlijker is het dat je slijmvlies door de verkoudheid geïrriteerd en wat beschadigd is door de verkoudheid. Dit is lastig maar hersteld vanzelf weer. Als je rookt doe dat dan niet zolang je er last van het, dat irriteert de slijmvliezen onnodig en zal het herstel vertragen.