Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

uit 3 testen is gebleken dat ik bloed in de urine heb ,maar de arts wil het niet verder onderzoeken,is dat normaal?

er is uit 3 urine testen gebleken dat er bloed in mijn urine zit maar de huisarts wil geen verder onderzoek meer doen,moet ik het er dan ook maar bij laten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
951

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nou, het minste wat je de huisarts moet vragen is waaróm hij geen verder onderzoek doet. Als hij die vraag niet beantwoordt, is dat niet normaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bloed in de urine kan op bepaalde ziektes/aandoeningen wijzen, dus de arts zou hier wel degelijk op in moeten gaan.
Vraag duidelijk waarom je niet verder onderzocht word, en overweeg om naar een andere arts te gaan als jou arts je ècht niet wilt helpen.
Misschien heb je hiervoor medicatie nodig, die je niet kan krijgen als je niet onderzocht bent. Ik zou er dus wel werk van maken (uit voorzorg).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding