Als het warm is voelen me handen dik aan hoe kan dat?

En delen worden beetje rood/roze (vinger toppen en gedeeltes op me handen) geel op me vingers wit/roze in het midden en de aders in me vingers zijn paars.

Weet iemand wat dit is ?

Toegevoegd na 2 uur:
Me handen voelen soms dik aan terwijl ze redelijk normaal zijn, me handen zijn dan wel warm.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Het zou op een gebrekkige doorbloeding kunnen wijzen,maar er zijn meerdere oorzaken mogelijk voor dergelijk probleem.
Er zijn echter ook tal van andere mogelijke oorzaken voor het hebben van dikke handen of voeten. Wanneer je last hebt van dikke handen of voeten kun je je huisarts raadplegen voor advies. Hij kan eventueel bekijken of een trage werking van de schildklier een oorzaak is van deze klacht.
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze voelen dik maar zijn niet dik.
fremar
10 jaar geleden
Toch maar eens een doktersvisite.