Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is dat normaal als mijn duim tintelt haast de hele tijd onder het gips?

mijn duim zit al bijna 3 weken in het gips en tintelt de afgelopen anderhalf week heel veel.... en voel ik ook heel veel pijn bij het breukje. ze hebben de gips gewisseld want ze dachten dat ie te strak zat, maar blijft maar tintelen. wat moet ik doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
wat kan de oorzaak zijn? :(

Toegevoegd na 14 minuten:
zonder gips bij aanraking tinteltde ook toen ze de gips hadden verwisseld... die was paar dagen geleden...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, dat is in mijn ogen niet normaal, je zult weer de gipskamer moeten bellen om te vragen of je er wat mee moet of niet. Zij kunnen je gerust stellen, wij niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is altijd een reden om contact op te nemen met de behandelend arts, het kan dat het gips weer te strak zit, of door het niet bewegen, maar een andere oorzaak is natuurlijk ook niet uitgesloten, bel zo snel mogelijk.

Toegevoegd na 15 minuten:
Het kan dat er een bloedvaatje of spiertje bekneld zit in je hand, of duim. Maar neem zo spoedig mogelijk contact op met je arts, dat is de enige persoon die een goede diagnose kan stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding