Duizeligheid vanwege stress, iemand idee of mijn verhaal klopt? zie uitleg

Sinds eind april na een migraine aanval ben ik elke dag duizelig. De dokter stuurt me steeds weg en zegt dat ik stress heb terwijl ik dat niet heb. Ben trouwens 18 jaar. Ik moet elke dag propranolol slikken maar merk hier nog niks van. De duizelingen zijn er 24 uur per dag. Iemand idrr eat ikvhier tegen kan doen? Zijn mijn ogen slecht? Komt het door de migraine? Moet ik weer langs gaan bij die dokter die me toch altijd wegstuurt?

Toegevoegd na 1 uur:
Heb er geen hoofdpijn bij.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Ivana
10 jaar geleden
Ik geloof dat die dokter van jou een verkeerde volgorde hanteert. Je moet eerst alle lichamelijke gebreken uitsluiten voordat je iemand opzadelt met een geestelijk mankement. Als hij zelf de oorzaak niet kan vinden, moet hij je doorsturen naar een neuroloog of een oogarts. Pas als alles is onderzocht mag hij een oordeel vellen. Voor die tijd is hij niet aan de beurt!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje voor je reactie!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien heeft de dokter gelijk.
Lees ook dit eens, vraag al gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/gezondheid/lichamelijke-klachten/duizeligheid.189549
Ritsuka
10 jaar geleden
Eet je wel genoeg? Ik had zelf veel last van duizeligheid, en dit verdween direct toen ik meer ging eten, vooral meer koolhydraten.

Antwoorden (3)

Als ik jou was zou ik terug gaan naar de huisarts en er op staan dat hij verder kijkt dan je weg te sturen en op stress te gooien. Als je zelf zeker weet dat je geen stress hebt moet je dat tegen hem zeggen, en als hij je weer weg stuurt en zegt dat het stress is zou ik als ik jou was naar een ander huisarts gaan voor second opinion. Het kan ook zijn dat je oren verstopt zit want je evenwichtsorgaan zit in je oren dus daar kan je duizelig van zijn, maar of je daar ook hoofdpijn van kan krijgen weet ik dus niet.

Toegevoegd na 5 minuten:
Je schrijft wel dat je 18 bent maar 18 jarige kunnen ook stress hebben,
Op alle leeftijden kan je stress hebben, het betekend niet dat alleen oudere stress kunnen hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet dat 18 jarige ook stress kunnen hebben maar heb het er voor informatie bijgezet
Heeft je arts je bloeddruk gecontroleerd want propranol kan ernstige bloeddruk verlaging geven,wat dan weer een duizelig gevoel geeft.
Stress kan inderdaad ook duizelig gevoel geven maar dat zou volgens mij dan enkel maar in opstoten zijn en niet gedurende de hele dag.
Dus zeker terug naar de dokter,kies eventueel een andere.
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je zomaar naar een andere dokter dan?
fremar
10 jaar geleden
Ja,een mens is vrij en zeker niet gebonden aan arts...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben het met Fremar eens - juist de propranolol kan duizeligheid geven!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En ik vind het belangrijk dat een huisarts met je praat. Het is zijn zaak om uit te zoeken wat er aan de hand is.
Wat het probleem ook is, je bent pas 18 en je moet leren om met problemen om te gaan, of het nou stress is of iets anders. Met alleen een pil als propranolol schiet je werkelijk niet op. Andere huisarts zoeken, eentje met wie je kan praten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als jouw dokter de enige dokter in de nabije omgeving is, en de rest wilt jou niet vanwege de afstand, dan kun je alleen vragen om een second opinion.
Duizeligheid is een bekende bijwerking van Propranolol. Ik zou je adviseren dit te overleggen met je huisarts.