Ik heb een drukkend gevoel net onder mijn borstkas, wat kan dit zijn?

Gisteren had ik last van mijn kaken en nu heb ik een drukkend gevoel net onder mijn borstkas, last van duizeligheid en ben misselijk. Ik heb gisteren wel 3 anticonceptiepillen ingenomen maar dat was omdat ik die vergeten was. Ook heb ik last van een spierpijnachtig gevoel in mijn linkerarm en ben heel erg moe terwijl ik gewoon goed geslapen heb.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik je zo hoor dan moet je je huisarts bellen. De klachten die je beschrijft kunnen zeker ook te maken hebben met je hart! Als je je huisarts niet te pakken krijgt kan het geen kwaad om de dokterstelefoon te bellen bij deze klachten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgende keer de bijsluiten van de anticonceptiepil goed lezen, in plaats van maar paar pilletjes achtereen slikken..lekker handig.
Ritsuka
10 jaar geleden
3 achter elkaar mag niet eens, let in elk geval op met sex, je bent niet meer beschermd.
En lees de bijsluiter!

Antwoorden (3)

Veel kans dat de oorzaak te zoeken is bij uw pil,neem nooit extra pillen als u die eens vergeten bent,waarschijnlijk spelen een te hoog gehalte aan hormonen een rol in uw klachten.Leg uw probleem anders eens voor aan uw arts.
fremar
10 jaar geleden
als je de pil vergeten bent en je neemt er 3 tegelijk ben je ook niet goed beschermd trouwens. Je moet nu dus ook andere anticonceptie gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
je kan met de klachten die je beschrijft de huisarts beter gaan bellen. Het kan zeker met je hart te maken hebben namelijk!!

Als je de huisarts niet te pakken krijgt de dokterstelefoon bellen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wanneer een man zich met deze klachten bij de dokter meldt, zal in 1e instantie gedacht worden aan hart problematiek.
Omdat nog niet zo lang geleden gebleken is dat hartproblematiek zich bij vrouwen anders uit, zou je kunnen concluderen dat de inname van zoveel anticonceptie de 'boosdoener' is.

Ga sowieso langs de huisarts. Je hebt maar een hart!!