Met gourmetten heb ik last van traanogen hoe komt dit?

Gisteren gingen we gourmetten, zodra we het gourmetstel aandeden begonnen mijn ogen te irriteren en te tranen. Dit werd steeds erger, na een tijdje hebben we het gourmetstel uitgezet. Tijdens het gourmetten stonden er wel raam en deur op een kier. Na het gourmetten alles open gezet en toen verdween het weer na ongeveer een uur. Heeft iemand enig idee waardoor die irritatie ontstaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Dat komt door de rookontwikkeling, zeker als men meerdere branders gebruikt. Bij een open woonkamer keuken verbinding is het ook goed om de afzuigkap erbij aan te zetten zodat de rook sneller afgevoerd wordt.