Ik had jeuk aan mijn tattoo, nu is die opeens omhoog gekomen, en daardoor voelbaar geworden, is dit normaal?

Ik heb sinds ongv anderhalf jaar een tatoeage op mijn onderarm nu had ik dernet heel erg jeuk eraan en ik krabde , en nu opeens is die tatoeage omhoog gekomen en voel je hem zitten. is dit normaal?
owja de tatoeage is gewoon bij een erkende tattooeerder gezet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je 'gezwollen' ?
Amadea
11 jaar geleden
Lees http://www.goeievraag.nl/vraag/kunst-cultuur/overig/jeukt-tatoeage.106917 en je weet dat je lang niet de enige bent!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea, daar gaat het erover dat de tattoo er nog geen maand op zit. Deze vraagsteller heeft de tattoo al anderhalf jaar, dat maakt het een ander verhaal lijkt me.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Evarist het is niet echt gezwolle, maar ik voel m opeens helemaal zitte
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geen verstand van tattoo's, maar misschien kunnen ze je advies geven in een tattoo shop?

Antwoorden (2)

Soms heb ik ook ineens een paar dagen een allergische reactie op de inkt. Het is toch een 'indringer' in je lijf. Schoonhouden, niet kapot krabben en er een beetje nestosyl op smeren. Dan is het zo weer verdwenen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niets aan de hand hoor :) ik heb het als ik met m'n tatts in de zon zit dan lijkt het ook alsof ze erop liggen...Niets om je druk over te maken