Sinds ik andere tijden slaap ben ik down, hoort dit erbij?

Nu sinds een paar dagen slaap ik rond normale tijden, alleen ben ik nu echt down, voel me echt naar de klote kan dit komen door dat ik van ritme verander?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja je lichaam is gewend te slapen op het tijdstip dat je eerder ging slapen. En nu je veranderd bent van ritme moet je lichaam daar aan wennen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou kunnen, dat je lichaam even moet wennen aan deze omslag, want je hebt behoorlijk roofbouw op jezelf gepleegd.
Maar wat ook zou kunnen is, dat het een geestelijk "iets" is, bijvoorbeeld dat jij je verzet, omdat je eigenlijk niet meer wilt slapen dan die 2 uur.
Geen idee, waarom je zo weinig sliep natuurlijk, maar stel de reden is een computerverslaving. Ik neem dit voorbeeld even, omdat dit een vaak gehoord en gelezen probleem is. Dan kan het nu zo zijn dat je, omdat je niet toegeeft aan die verslaving, je geestelijk rot voelt. Dat zijn dan de symptomen van stoppen met die verslaving.
Mocht dit jouw reden zijn van je zo down en rot voelen: onderstaand wat meer info en op internet is nog veeeeeel mee te vinden.
http://www.1001symptomen.nl/verslavingen/computerverslaving
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb dit zelf ook meegemaakt, je lichaam is een inhaalslag aan het maken.
en dat duurt even voordat dat ritme gewoon is geworden, en dan voel je vaak nog zo moe en down.alles komt er nu uit
Dat moet je echt de tijd gunnen.
Wel proberen om overdag goed te wandelen in de buitenlucht.
succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
> 'hoort dit erbij?' > waarbij?

Maar het kan zijn dat als je je slaapritme en tijd dat je naar bed gaat verandert dat je daar chagrijnig van wordt omdat je een ander patroon aanhoudt. En het ligt er natuurlijk ook aan hoe je je inspant overdag.. Misschien ben je 's avonds meestal rustig tv aan het kijken en ga je nu naar de sportschool of het huis stofzuigen om maar wat te noemen. Dat kan ook invloed hebben.

Of ik zit er helemaal naast natuurlijk..

groetjes!