Wat heb ik tussen mijn 4e en 5e teen?

Is dit voetschimmel?
Ik heb een best wel diep wondje tussen mijn 4e en 5e teen van mijn rechter voet en er zit een blauwe plek omheen.
Bij mij linkervoet ontstaat nu hetzelfde probleem.
Wat is dit? Is dit wel voetschimmel?
Ik heb van die hele goeie creme tegen voetschimmel, dus ik weet hoe ik het moet behandelen, alleen ik vraag me gewoon af of dit wel voetschimmel is. En ik heb al vaker voetschimmel gehad, maar dit ziet er wel heel anders uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
11 jaar geleden
Vraag huisarts. Het kan ook een ontsteking zijn

Antwoorden (3)

Dikke kans dat het schimmel is als het een beetje nattig is en veel pijn doet/jeukt. Als de zalf nog goed is (na openen eigenlijk maar een maand houdbaar) kun je dat een week proberen. Als het volgende week vrijdag nog niet duidelijk beter is kun je naar je huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kunnen ook kloven zijn. Zo goed mogelijk droog houden. Na t douchen tijdje op blote voeten lopen. Katoenen sokken dragen is ook beter als synthetische sokken. En anders even langs je huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook weleens wondjes tussen m'n tenen. Noemen ze ook wel zwemmers eczeem. Door niet goed af te drogen tussen de tenen wordt de huid daar week en kan dan scheuren. Het heet zwemmers eczeem omdat tijdens het zwemmen je huid ook erg week wordt en je je laat opdrogen. Dit kan het gevolg zijn. Weet niet of het zoiets is? Ik heb er altijd erg veel pijn aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zwemmerseczeem IS schimmel jip....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt gelijk. Maar vertelde alleen even wat ik weet.. ;-)