Ik en 18 jaar en heb nog steeds last van groeipijn. Meestal op het einde van de dag en dat is nu de hele week al zo! Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als het groeipijn is (met andere woorden, de huisarts heeft gezegd dat het groeipijn is): niets. Dat is gewoon afwachten tot het weer overgaat. Waarschijnlijk is het volgende week wel weer minder.

Als het geen groeipijn is: ga langs de huisarts als de klachten nog een week aanhouden of erger worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wij vroeger als kind groeipijn noemden, was vaak jeugdreuma en verdween meestal, naar mate je ouder werd.
Misschien is dat bij jou niet verdwenen, daarom raad ik je aan je huisarts te consulteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Groeipijn is inderdaad erg lastig & pijnlijk. Wat goed kan helpen is warmte op de pijnlijke plekken. Bijvoorbeeld een handdoek in de magnetron (3 minuten), een kruik of een warm bad.