Is er een verschil door over je keel roken of over je longen? En is dat even schadelijk?

Ik kwam er vandaag achter dat je op 2 manieren kan roken. Even door je keel trekken en dan gelijk uitblazen of door je longen dus dat probeerde ik dan adem je diep voelbaar over longen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

beide manieren is schadelijk.
Maar over je longen roken is nog schadelijker,Je longen krijgen dan een volle portie schadelijke stoffen binnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je longen krijgen altijd rook binnen als je het op die twee manieren doet. Niet roken is gewoon gezond!! Zegt deze verstokte rookster. Ik kan je alleen maar adviseren, doe geen van beide, eenmaal een roker, eenmaal een junk!!