Moedervlek weg laten snijden pijn??

Hallo,
Morgen laat ik me moedervlek op me borst weg snijden. Heeft iemand ervaring mee?? Doet het pijn en kan je s'avonds gelijk fitnissen of niet??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Uit eigen ervaring: Je zult plaatselijk worden verdoofd. Dat betekent dat je van het wegsnijden niets voelt. Omdat je waarschijnlijk wel een paar millimeter diepe wond hebt zul je na uitwerking van de verdoving wel een pijnlijke plek hebben. Waarschijnlijk zal de wond worden afgedekt met een grote hechtpleister zodat je kunt douchen etc. en mag die pleister er na een aantal dagen vanaf.
Vraag je arts hoe hij of zij tegenover sporten staat - er moet een inschatting worden gemaakt van het trekken aan de wond dat door sporten wordt veroorzaakt. In het algemeen geldt: hoe meer er aan de wond wordt getrokken, des te moeizamer het genezingsproces is, meer kans op infectie is en lelijker het litteken wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel ik hoop dat het mee gaat vallen haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@de eerste persoon die reageerde. Ik citeer het volgende, regel 1: "Uit eigen ervaring:"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Compleet verhaal! Plusje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Hier dezelfde ervaring. Weghalen pijnloos, nadien een ietwat branderig gevoel als van een schaafwond.