Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan mijn ventilator zorgen voor ontstoken ogen?

Ik heb sinds kort een ventilator op mijn kamer staat en heb nu ontstoken ogen. Komt dit door de ventilator?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja dat kan zeker! je traanklier kan hierdoor aangetast zijn en een reactie daarop is een oogontsteking. ga langs de dokter voor een goed medicijn.
Veel beterschap
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, dat kan. De ventilator waait stof op en de wind in je ogen kan ze uitdrogen. Ik krijg altijd last van mijn ogen en neusslijmvlies door ventilatoren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je vaak met de ventilator recht op je hoofd zit kan dat zeker. Het beste is om de ventilator op je lichaam te richten en te zorgen dat je hoofd uit de tocht ligt. Verder natuurlijk even langs de dokter. Ik merk zelf ook dat mijn ventilator niet heel erg goed is voor mijn ogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weg dat ding of regelmatig schoonmaken dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, een ontsteking wordt veroorzaakt door bacterien. De ventilator kan wel voor geïrriteerde ogen zorgen, die daardoor weer vatbaar zijn voor bacterien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding