Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik voel steeds m'n hartslag in m'n hals, hoe kan dit?

Ik bedoel dus niet in m'n keel, zoals die uitdrukking, maar echt in/op m'n hals. Ik voel daar m'n hartslag altijd wel als ik er op druk, maar nu voel ik het zomaar, zonder er met m'n vinger op te drukken. Ik vind dit nogal vreemd...
En ik heb ook steeds trillende handen of alleen een trillende vinger.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K
Ritsuka
11 jaar geleden
Heb je genoeg gegeten en gedronken? Vooral met dit warme weer kun je snel zulke klachten krijgen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja denk het wel, niet minder dan normaal in elk geval en ik ben eigenlijk de hele tijd binnen, dus zoveel merk ik niet van het warme weer.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zit een slagader in je hals,dus kan best dat jij die voelt kloppen.Ben je misschien een beetje gespannen? dan voel je dat ook meer.En dat verklaard ook je trillende vingers.
Kan verder geen kwaad hoor,probeer rustig te worden.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben niet overdreven gespannen.
Ik weet dat er een slagader in m'n hals zit, maar ik had vandaag een keer dat ik m'n hartslag voelde toen ik op m'n slagader drukte en daarnaast leek het net of ik nog een hartslag voelde in een ander, sneller ritme.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding