Het zou wel een late reactie zijn, maar anderzijds moet je met hoofdletsel nooit enig risico nemen.
Je moet het niet hier op gv vragen maar echt even naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee 2 weken is te lang,meestal is het meteen of in ieder geval binnen 24uur. Als je echt flinke hoofdpijn hebt kun je voor alle zekerheid de huisarts raadplegen.