de huid van mijn voorhoofd is hobbelig en ik vroeg me af wat het is?

het ziet eruit alsof je een gekreukelde laken hebt. Komt dit omdat ik overgewicht heb, want ik heb het 4 jaar geleden niet gehad of komt het door de puberteit? ben 18

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Amadea
11 jaar geleden
Met 18 zit je over het algemeen niet meer in de puberteit...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja oke, maar kmaak me wel zorgen niet omdat ik denk dat het iets ergs is, maar het ziet er gewoon niet uit. het brandt ook als ik erover wrijf en je voelt van die bulten op mijn schedel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
i3.ytimg.com/vi/V1x_PKtN9pQ/mqdefault.jpg beetje zoals zijn voorhoofd, ken geen beter voorbeeld sorry
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het cellulitus is

Antwoorden (1)

Ik zou als ik jouw was voor alle zekerheid de huisarts raadplegen. Dit kan immers nooit kwaad, integendeel zelfs.