Ik ben gevallen onder de douch, moet ik naar de huisarts?

Ik ging douchen en we hebben een erg laag bad (als je die vult komt het water ongeveer bij ke enkels)en ik ben over de rand uitgegleden waardoor ik achter over viel en met het rechter deel van mijn stuitje op de punt kwam.
Ik heb nu moeite met bijna alle bewegingen gewoon zeer doen, dus is het slim om naar de huisarts te gaan of rustig uitzieken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

je zou even langs de huisartsen post kunnen gaan nu, en anders morgen even naar je eigen huisarts, die zal je bij twijfel even doorsturen naar de eerste hulp..vanaf achter de pc kan niemand zien wat je stuitje mankeert..
dus antwoord spreekt voor zich!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je mag niet langs een huisartsenpost gaan dus bel die post even om te overleggen. Zij weten wat ze moeten vragen om te weten of je moet langskomen maar verder bedoel je dat volgens mij ook dus een plus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja bij ons in italie ga je langs de huisartsen post,ik weet niet hoe t in nederland gaat..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh ok, hier moet je eerst bellen en mag je pas langs als je 'uitgenodigd' wordt. Teveel mensen stonden zomaar voor de deur alsof het een inloopspreekuur op maandagochtend voor schimmelnagels was!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hahahahaha , ja hier hangen ze ook met de benen buiten soms, maar hier zijn ze te gemakkelijk dat wel..
ook de eerste hulp is in het weekend een gekkehuis, iedereen heeft door de week geen tijd, en gaat men in het weekend maar..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is hier ook marion61, maar als je doordeweeks geen tijd hebt en dan maar in het weekend gaat, is het per definitie niet spoedeisend, dus heb je op de spoedeisende hulp niets te zoeken. Het zou wel mooi zijn als er avondspreekuren waren bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is waar @hippo..
hier op eerste hulp zitten niet altijd spoedeisende patienten, maar iedereen word toch gezien, of je nu een snotneus hebt of een ontplofte aambei, of je ligt op apegapen, niemand word weggestuurd..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt. Daarom zie je hier steeds vaker triage aan de deur: feitelijk een huisartsenpost letterlijk vóór de SEH. Wat daar behandeld kan worden, hoeft dus niet door naar de SEH; als er een verder onderzoek moet plaatsvinden of bij dringende zaken, kun je zo door naar de SEH.
Scheelt veel geld en scheelt ook enorm veel wachttijd op SEH.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh oke, nee die hebben we hier niet, hier kom je binnen en meld je, en schuif aan bij de meute..
tot je aan de beurt bent, behalve als iemand in ademnood is of een been of arm er half aan bengelt, dan ben je direct aan de beurt, maar verder is het wachten en wachten en wachten tot je een ons weegt..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tot mijn verbazing kwam ik er laatst achter dat mijn huisarts een avondspreekuur heeft LOL