Wat te doen tegen een haar in je keel/mond?

Ik heb nou al een paar dagen een haar achterin me mond en krijg het er niet uit...heb al ontbijt koek gegeten maar dat werkt niet en drink me suf , maar van eten en drinken word het alleen maar erger en ik voel het duidelijk zitten :\ of is dit gewoon irritatie? en kan je hiervoor naar de dokter?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.6K

Het beste antwoord

Dan heb je geen haar in je keel.
Vermoedelijk heb je wel iets in je keel GEHAD (een graatje, een korstje brood, iets hards) dat daar een klein krasje / schrammetje veroorzaakt heeft, en dat moet helen./

Het kan geen kwaad, maar kan wel een paar dagen flink irritant zijn. Want inderdaad : niks helpt. Maar naar de dokter hoef je niet, tenzij het echt langer dan twee weken duurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kan niet. Een haar is zo dun en soepel dat die niet kan blijven steken. Die is met één slok weg. Als het niet iets puur psychisch is kan je inderdaad beter naar de huisarts om die even in je keel te laten kijken wat daar dan aan de hand is. Trouwens, als het wel psychisch is is zo'n bezoek natuurlijk ook aan te raden. Want dan kan er wellicht wel wat aan gedaan worden.
Amadea
11 jaar geleden
mijn ervaring is droog brood eten en dat lukt meestal wel
succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik jou was zou ik gewoon de huisarts bellen en uitleggen wat je voelt dan zegt hij/zij wel of het zin heeft om langs te komen. Sterkte