Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen tegen een haar in je keel/mond?

Ik heb nou al een paar dagen een haar achterin me mond en krijg het er niet uit...heb al ontbijt koek gegeten maar dat werkt niet en drink me suf , maar van eten en drinken word het alleen maar erger en ik voel het duidelijk zitten :\ of is dit gewoon irritatie? en kan je hiervoor naar de dokter?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dan heb je geen haar in je keel.
Vermoedelijk heb je wel iets in je keel GEHAD (een graatje, een korstje brood, iets hards) dat daar een klein krasje / schrammetje veroorzaakt heeft, en dat moet helen./

Het kan geen kwaad, maar kan wel een paar dagen flink irritant zijn. Want inderdaad : niks helpt. Maar naar de dokter hoef je niet, tenzij het echt langer dan twee weken duurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kan niet. Een haar is zo dun en soepel dat die niet kan blijven steken. Die is met één slok weg. Als het niet iets puur psychisch is kan je inderdaad beter naar de huisarts om die even in je keel te laten kijken wat daar dan aan de hand is. Trouwens, als het wel psychisch is is zo'n bezoek natuurlijk ook aan te raden. Want dan kan er wellicht wel wat aan gedaan worden.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
mijn ervaring is droog brood eten en dat lukt meestal wel
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik jou was zou ik gewoon de huisarts bellen en uitleggen wat je voelt dan zegt hij/zij wel of het zin heeft om langs te komen. Sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding