Ik had vandaag een doffe lichte maar vervelende pijn in mijn kuit wat is dit? (waar komt dit vandaan?)

Toen ik vandaag voetbal keek had ik een lichte doffe pijn in mn kuit/scheenbeen. Omdat hij zo dof was kon ik niet precies voelen waar hij vandaan kwam. Of hij nou van een spier kwam of van bot. Ik heb vandaag wel gesport dus misschien zou het daar dan van komen maar spierpijn ofzo is een veel scherpere pijn. Dus weet iemand waar dit vqndaan zou kunnen komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

meschien heb je verkeerd met je benen gezeten,dat zou het ook kunnen zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ik heb gewoon gezeten en ik had het net weer.
Misschien een beetje verroken door het sporten maar kan ook een gebrek aan calcium zijn, als het nog voorkomt naar dokter gaan.