Is dit normaal bij een enkel ?

Ik was zondag door mijn enkel gegaan en kon er
al gauw op lopen, met een beetje pijn natuurlijk.

Het ziet er naar uit dat ie prima geneest:

Ik voel steeds minder pijn en de zwelling word minder, maar heb een raar gevoel:

Het gevoel dat mijn enkel scheef staat en een rare tinteling in mn onderbeen.

Is dat normaal bij een verzwikt enkel ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ff volgen want ik heb ook een verzwikt enkel geleden paar weken geleden en net toen hij voelde alsof hij genezen was heb ik hem opnieuw verdraaid. Rotpech. Nu maar afwachten dat langzaam genezen.

Antwoorden (3)

Iedere enkel/verzwikking is weer anders, zo te horen gaat de genezing voorspoedig, ik zou dan ook rustig afwachten en geen zorgen maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik he mijn enkel ook omgeslagen, en is ook redelijk rap genezen dat ik erop kon lopen maar he niet het gevoel dat hij scheef staat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Indien je twijfelt is er maar één oplossing; "Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken". Beter een keer voor niets geweest dan dat je na verloop van tijd toch klachten gaat ondervinden. Ben je in elk geval gerustgesteld en tenslotte zijn huisartsen daarvoor.
amc