hoe kan het dat mijn rechter arm pijn doet na een hoestbui?

Ik ben een paar dagen verkouden, en nu komt de hoest los. Als ik een flinke hoestbui heb gehad, doet mijn rechter arm pijn. Het is een uitstralende pijn, en concentreert zich rond de pols, waar ik vorig jaar een operatie heb gehad. Bij pijn in de rechter arm denk ik meteen aan mijn hart, maar kan het ook te maken hebben met de krachtige hoest?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Kan prima doorde hoest komen en je oude operatie. Bij hoest spant je hele lichaam aan, ik krijgvaak teenkramp door hevige hoest.