Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is een wondje die dik is normaal?

Ik heb al anderhalve maand een wondje op mijn voet staan, gisterenavond begon hij een beetje te jeuken en hij is best dik. Is het normaal als een wondje zolang blijft zitten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
763
Rieneke1
11 jaar geleden
Gewoon even mee langs je huisarts gaan. Anderhalve maand is best lang.
Amadea
11 jaar geleden
Het kan zijn dat er een splinter of iets dergelijks in zit. Die wordt er nu uitgewerkt. Dat heb ik met een vinger meegemaakt, daar kreeg ik op een gegeven moment ook last van dat die dik werd en ging jeuken. En na een paar dagen zag ik tot mijn stomme verbazing een splinter naar buiten komen. Ik wist niet dat ik die in m'n vingertop had! Toen ik die met een pincet er helemaal uit trok was de last meteen over.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier zal je toch even een arts naar moeten laten kijken, volgens mij. Anderhalve maand is érrug lang voor een gewoon wondje, dat had het korstje inmiddels al kwijt moeten zijn.
Misschien is het een ontsteking aan het worden of zijn er wat cellen aan het ontsporen. Toch maar even naar de huisarts gaan dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding