Ik heb mijn enkel in dik loop verband. Hoe morgen naar school?

Ik heb mijn enkel in dik verband. Ik moet morgen naar school, kan er aardig op lopen. Maar iemand tips wat ik het beste aan kan, zonder dat het er echt raar uitziet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

een donkere sok erover heen aan doen..
dan valt het t minste op...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag de leraar om een stoof waar je tijdens schoolgang je voet iets omhoog op kan leggen : meestal is een extra stoel weer net véél te hoog en doet je zitvlak pijn.
Zou je hiermee namelijk gewoon in de schoolbanken zitten dan vult je voet zich met lymphevloeistof: dat stroomt uitsluitend door je vel: door onzichtbare haarvaatjes - met als gevolg dat je voet heel dik wordt en zó verschrikkelijk gaat jeuken dat je jezelf openkrabt.
Zodra het verband eraf gaat: bij thuiskomst eveneens direkt met babyolie insmeren - pas de volgende dag met zeep ZONDER WASHANDJE wassen anders verlies je je komplete huid nog want die is bijna dood.
Ik merk aan je vraag dat je geen meisje bent want die kennen dit effekt al van strakke kousen, strakke broekjes en bh's en dan ken je dit jeukige huideffekt al.