Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn enkel in dik loop verband. Hoe morgen naar school?

Ik heb mijn enkel in dik verband. Ik moet morgen naar school, kan er aardig op lopen. Maar iemand tips wat ik het beste aan kan, zonder dat het er echt raar uitziet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
851

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

een donkere sok erover heen aan doen..
dan valt het t minste op...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag de leraar om een stoof waar je tijdens schoolgang je voet iets omhoog op kan leggen : meestal is een extra stoel weer net véél te hoog en doet je zitvlak pijn.
Zou je hiermee namelijk gewoon in de schoolbanken zitten dan vult je voet zich met lymphevloeistof: dat stroomt uitsluitend door je vel: door onzichtbare haarvaatjes - met als gevolg dat je voet heel dik wordt en zó verschrikkelijk gaat jeuken dat je jezelf openkrabt.
Zodra het verband eraf gaat: bij thuiskomst eveneens direkt met babyolie insmeren - pas de volgende dag met zeep ZONDER WASHANDJE wassen anders verlies je je komplete huid nog want die is bijna dood.
Ik merk aan je vraag dat je geen meisje bent want die kennen dit effekt al van strakke kousen, strakke broekjes en bh's en dan ken je dit jeukige huideffekt al.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding