Ik heb last van een soort drukkende, lichte pijn, linkerkant, ten hoogte van de navel, straalt uit naar linker zij. Wat voor orgaan(en) zitten daar?

Sinds 2 week last van. soms gaat het weg en dan is het er weer. Het zit zeg maar tussen de navel en bovenkant heupbeen. Korte steekjes. Ben ook erg moe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga even langs de doc. 2 weken is al te lang.

Antwoorden (4)

Daar zit je darmen .. Miss heb je last van kolieken... Neem als je last blijft houden contact op met je huisarts ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ZOU een lichte ontsteking van je darm kunnen zijn.
Bij twijfel: ga even langs de huisarts. Die voelt even en weet precies wat daar zit en wat het kan zijn.
12 jaar geleden
Is het niet zo pijnlijk wanneer je er met drie vingers op drukt, maar heel erg pijnlijk wanneer je de vingers in één snelle beweging weer los laat? Dan kan het duiden op een blinde darm ontsteking. Ik zou sowieso even een afspraak maken bij de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is maar een antwoord mogelijk: Maak een afspraak met je huisdokter, die heeft er meer verstand van.
Tot aan die afspraak: drink voldoende water en thee (zonder suiker), zo'n anderhalve liter in totaal.