ik ben woensdag jl door mijn arm gezakt met sporten. heb er niet echt pijn aan, maar voel het wel met bewegen. hoe lang duurt dit ongeveer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met "door je arm zakken"? Wat gebeurde er precies? Welke beweging? In welke positie stond je arm? Wat voelde je op het moment zelf? En daarna?

Het beste antwoord

dat zou met een week wel weer weg moeten zijn, ligt er ook aan wat er aan de hand is..
als je door je arm heen gaat , zijn er waarschijnlijk spieren opgerekt, maar je kan toch ook ander letsel hebben..
je zou maandag als het toch nog niet over is, even langs je huisarts kunnen gaan, hij zal je doorverwijzen naar de eerste hulp en is het mogelijkdat ze een x ray gaan maken om uit te sluiten dat je ernstiger letsel hebt...
dus kijk t nog een paar dagen aan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit duurt je hele leven.

Ik voel mijn arm ook met bewegen.

Eigenlijk allebei mijn armen.
En mijn benen ook.
Trouwens, ik voel ook mijn hoofd met bewegen......

----
En nu serieus:
Daar is hier geen zinnig woord over te zeggen!!!
Hoe kan iemand hier nu weten wat jij hebt?

Als je je ongerust maakt: HUP naar de dokter.

En anders gewoon even afwachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik schrok toen ik je begin las, dacht das ook niet goed, maar haha toen begreep ik het ..+