Wat te doen bij een rood bultje waar pus uit komt ?

Een kennis weet niet wat hij moet doen. Het bultje zit op het geslachddeel (man)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Dit is waarschijnlijk een talgklier. Dit gaat na een tijdje weg. Het is niet schadelijk, maar als hij het niet vertrouwd, kan hij het best naar zijn huisarts gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het moet niet gaan bloeden!! Want dat gaan die dingen overal zitten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal gaat dat na een week, twee weken weg. Maar dit verschild. Als het dan nog niet weg is raadt ik aan om naar de huisarts te gaan. Hij kan dat natuurlijk ook nu doen, als hij het niet vertrouwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin, als het een ontstoken talgklier is - kan heel goed -, dan is het pus besmettelijker dan bloed - dat bloed kòmt namelijk al overal. Pus is juist de rommel die opgeruimd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nouja als een specialist zegt wat ik heb gezegt, zal het echt kunnen kloppen. als hij alles goed ontsmet kan het denk ik geen kwaat.
Ook op je geslachtsdeel kan een pukkel of puist ontstaan,lekker afblijven en alleen schoonmaken,afspoelen of zo,gaat ie snel weer weg.
zit het er lang dan is het mischien wat anders en dan even naar de huisarts gaan,die heeft wel meer geslachtsdelen gezien waar wat aan mankeerde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het dept met een watje waar je een ontsmettend middel op doet, (sterilon of betadine) dan is het morgen ongetwijfeld minder vurig en zal het vanzelf verdwijnen.

Als dat niet het geval is, dan even langs de huisarts.