Is het schadelijk om met oorontsteking naar een concert (harde muziek) te gaan, en zoja is het dan slim om oordoppen in te doen of is dat slecht voor

Of zijn oordoppen slecht voor de ontsteking

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met of zonder oordoppen pas naar de concert gaan als je ontsteking over is!
En alsd het over is ga dan niet dicht bij de boxen staan

Antwoorden (3)

Harde muziek is altijd schadelijk voor je gehoor, of je nu
wel of geen oorontsteking hebt, doe in dit geval geen oor
doppen in maar liever watten, zodat het pusher er uit kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oordoppen zijn altijd fijn bij concerten. Je hebt tegenwoordig ook oordoppen met een filter in dat je de muziek goed hoort en dat je gewoon een gesprek kan voeren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Soj: helemaal mee eens!
Als jou oren enorm veel pijn doen dan is het niet verstandig om met deze ontsteking te gaan.
Als ik jou was zou ik geen oordoppen in doen want het is ontstoken er moet dan lucht bij kunnen.
Anders gaat de ontsteking verder.
Misschien kun je ze van te voren druppelen met zure druppels.
Die zijn speciaal voor ontstekingen.
Maar het is jou eigen keuze.