Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand waar ik een soort grafiek kan downloaden om mijn bloeddruk bij te houden ?

Ik moet van de huisarts me bloeddruk bij houden, maar bestaat er ook een soort grafiek dat je alleen maar moet aan kruisen wat je onder-boven druk is en hartslag ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je toch heel makkelijk zelf maken in excel? Onderaan de datum en aan de linkerzijkant je bloeddruk tussen 60-180 ofzo. Hartslag kan daar voor het gemak ook tussen. Dan krijg je 3 punten per dag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zie http://vasculairegeneeskunde-amc.nl/sanne/Patientinformatie/Bloeddruk.xls

Op het tabblad "bloeddruk waarden" kun je de waarden ingeven. En op het tabblad "bloeddruk grafiek" komt dan automatisch de grafiek tevoorschijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje wel dit zocht ik

Andere antwoorden (2)

Als je een beetje met excel overweg kunt (of iemand kan vragen voor hulp), maak je daar een tabel en die tabel zet je over naar een grafiek
(Lees meer...)
12 jaar geleden
De meeste bloeddrukmeters ( die je thuis gebruikt) hebben een geheugen waarin je het op kan slaan. Misschien is dat handiger dan een grafiek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding