Hoe laat ik mijn gekneusde hand snel herstellen?

Het is nu 1.5 week geleden, en buiten dat de zwelling wat is afgenomen, en de bloeduitstorting in mijn handpalm verkleurt, gaat het me eigenlijk niet snel genoeg en doet het nog continue pijn en moet ik hem hoger houden dan mijn elleboog om kloppen te voorkomen. De hand is nog totaal niet bruikbaar, omdat vingers door zwelling niet ver kunnen buigen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.7K

Antwoorden (3)

Veel rust en goeie voeding. Maar vraag het vooral nog eens aan je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je had er beter direct mee kunnen beginnen, maar nu zal Arnica slikken en ( als er geen open wondje is) smeren ook nog wel helpen, beide zijn verkrijgbaar in de drogisterij van dr Vogel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is echt goed om de hand omhoog te houden, dus aan te raden om een sling te gebruiken. Drie keer per dag je vingers bewegen in een teiltje warm water. En de bloedsomloop bevorderen door de hand met arnicazalf (dat is homeopathisch) in te wrijven.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens. En een gekneusde plek kan heel lang zeer gevoelig blijven :-(