Wat kun je doen aan snel zweten?

Als ik 's ochtends naar school fiets en ik kom op school aan heb ik al zwetende oksels en dit zie je dan ook op kleren en dit blijft de hele dag zo. Ik vind dit niet echt fris en weet niet wat ik eraan kan doen. Deo gebruik ik al maar dat helpt niet echt. Heeft iemand tips? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/fiets-fiets-redelijk-snel-hierbij.158738
http://www.goeievraag.nl/vraag/middel-overmatig-zweten.81016

Antwoorden (4)

http://www.odorex.nl/extradry.html

Werkt echt. Eens in de week aanbrengen met een watje door te deppen..

Ook kan je specale 'paddings' indoen.

Je kan beide bij de kruidvat / etos etc kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat het ook met je leeftijd te maken heeft, maar Syneo 5 helpt geweldig, je hoeft het maar 1 keer in de 5 dagen te gebruiken en blijft al die tijd fris.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook last van overmatig zweten (vooral in mijn gezicht) en ben jarenlang op zoek geweest naar een effectieve oplossing. Sinds een jaar of 2 gebruik ik Odaban en dit is het eerste product wat echt goed werkt bij mij. Je smeert het 's nachts op en ik merkte al na 2 dagen verschil. Echt het proberen waard want duur is het ook niet.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou mij in ieder geval niet te dik kleden,
Begrijp wel dat je lekker ingepakt naar school
gaat,maar te-dik gekleed,daar ga je uiteraard ook
van zweten.