is het normaal als mijn knie nog erg pijn doet en ongevoellig is aan de rechterzijde ik voel alleen een beetje daar op de plek.

mijn knie die gekneust was nu bijna na een maand van mijn val.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Duidelijk nog niet helemaal in orde.
gewoon morgen ochtend even naar de dokter.
Je kan hier nou wel raad vragen maar daar
moet je echt de dokter naar laten kijken.
Het beste met je knie.
12 jaar geleden
Dat is heel gewoon, een kneuzing kun je lang blijven voelen (bij belasting van het gewricht/bot), terwijl het zachte weefsel eromheen nog lang 'doof' kan blijven, zeker als er ook nog een zwelling zit.